ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΣΑΣ

Πολιτική Επιστροφών

Επιστροφές Προϊόντων


Όροι επιστροφής
Επιστροφές θα γίνονται δεκτές εντός προθεσμίας 14 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων.
Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς δηλ. να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους, και θα πρέπει να συνοδεύονται με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο.
Δεν γίνονται αλλαγές σε προϊόντα τα οποία δεν ενδείκνυνται για επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση.
Δεν γινονται επιστροφές σε Γάλατα και είδη βρεφικής διατροφής για λόγους ασφάλειας και ποιότητας.


Διαδικασία επιστροφής


To Pharmagrand.gr σας προσφέρει τους παρακάτω τρόπους επιστροφής προϊόντων:

1. Στο φυσικό μας κατάστημα

Μας φέρνετε το προϊόν στο χώρο του φαρμακείου και αφού γίνει έλεγχος για να διαπιστωθεί ότι ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής, γίνεται αντικατάσταση του προϊόντος με το ίδιο ή άλλο προϊόν της αρεσκείας σας.

2. Αποστολή προϊόντος


Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, σας προτείνουμε να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, λάθος είδος κλπ).
Πριν προβείτε σε επιστροφή θα πρέπει να έχει προηγηθεί τηλέφωνο στο τμήμα επιστροφών του pharmagrand.gr (210 23 11 900) ή να έχει αποσταλεί e-mail στο info@pharmagrand.gr γνωστοποιώντας μας την επιστροφή και αναφέροντας τον αριθμό της παραγγελίας σας.
Στη συνέχεια συσκευάζετε και στέλνετε το πακέτο με τα επιστρεφόμενα προϊόντα με την συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών του φαρμακείου μας. Μέσα στο πακέτο θα έχετε τοποθετήσει σημείωμα στο οποίο να μας γνωστοποιείτε το πρόβλημα που έχει προκύψει με το επιστρεφόμενο προϊόν εφόσον βέβαια το προϊόν πληροί τις προϋποθέσεις επιστροφής.
Σε περίπτωση που παραλάβουμε το πακέτο σας και αποδεικνύεται ότι δεν ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής, το προϊόν δε θα γίνεται δεκτό.
Σε αυτήν την περίπτωση θα επιστρέφεται στον πελάτη και τα έξοδα μεταφοράς θα βαραίνουν τον ίδιο.
Σε περίπτωση λάθους της εταιρείας μας σας επιστρέφουμε πλήρως τα χρήματα που αντιστοιχούν στην αξία της παραγγελίας και στα έξοδα συσκευασίας και αποστολής.
Σε περίπτωση που δεν προκύπτει οποιοδήποτε λάθος εκ μέρους της εταιρείας μας, σας επιστρέφεται μόνο το χρηματικό ποσό που αντιστοιχεί στην αξία των προϊόντων ενώ τα έξοδα συσκευασίας και αποστολής επιβαρύνεται αποκλειστικά ο πελάτης.
Σε περίπτωση κατά την οποία τα προϊόντα που έχετε λάβει έχουν υπερβεί την ημερομηνία λήξης σας επιστρέφουμε πλήρως τα χρήματα που αντιστοιχούν στην αξία της παραγγελίας καθώς και τα έξοδα συσκευασίας και αποστολής.
Σε περίπτωση κατά την οποία το προϊόν έχει κάποιο ελάττωμα και καλύπτεται από εγγύηση του προμηθευτή γίνεται αντικατάσταση αυτού σε συνεννόηση με τον προμηθευτή του προϊόντος.
Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα υπαναχώρησης του προϊόντος μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του. 
Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί σε άριστη κατάσταση, σύμφωνα με τις προϋποθέσεις επιστροφής. Τυχόν μείωση της αξίας του προϊόντος επιβαρύνει τον καταναλωτή, μόνο εάν ο ίδιος έχει προβεί σε κακή χρήση αυτού. Το κόστος μεταφορικών υπαναχώρησης επιβαρύνει τον καταναλωτή. Εφόσον το προϊόν είναι σε άριστη κατάσταση, το www.pharmagrand.gr υποχρεούται να επιστρέψει τα χρήματα στον καταναλωτή, συμπεριλαμβανομένων των αρχικών εξόδων αποστολής και συσκευασίας, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία επιστροφής του προϊόντος.

Σε περίπτωση που η πληρωμή έγινε με αντικαταβολή ή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό η επιστροφή χρημάτων γίνεται στον τραπεζικό λογαριασμό που θα γνωστοποιήσει ο πελάτης στο pharmagrand.gr.

Σε περίπτωση που η πληρωμή έγινε με πιστωτική κάρτα θα γίνεται ακύρωση συναλλαγής και αντίστοιχη ενημέρωση της πιστωτικής του κάρτας.

ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ

Μπορείτε να ακυρώσετε τη παραγγελία σας, εφόσον επιθυμείτε, χωρίς επιβάρυνση, με την προϋπόθεση ότι ΔΕΝ έχει πραγματοποιηθεί η αποστολή των προϊόντων από το κατάστημά μας.