Συμβουλές για ενίσχυση της μνήμης πριν τις πανελλήνιες

Συμβουλές για ενίσχυση της μνήμης πριν τις πανελλήνιες

Πόσες φορές έχει τύχει να προετοιμαστείτε για ένα μάθημα τόσο καλά, να έχετε διαβάσει αμέτρητες ώρες, όμως την κρίσιμη ώρα του διαγωνίσματος να μην μπορέσετε να θυμηθείτε την σωστή απάντηση; Αυτό συμβαίνει γιατί το διάβασμα από μόνο του δεν μπορεί να φέρει την επιτυχία, εάν η μνήμη μας δεν είναι δυνατή!

Ο εγκέφαλός μας συλλέγει καθημερινά άπειρες πληροφορίες με αποτέλεσμα να μην συγκρατούμε πολλές από αυτές. Τι μπορείτε να κάνετε για να ενισχύσετε την μνήμη σας πριν τις πανελλήνιες; Μην διαβάζετε από μέσα σας. Εάν ακούσετε τον εαυτό σας να λέει κάτι, έχετε περισσότερες πιθανότητες να το θυμηθείτε. Κάντε διαλείμματα μετά από 45 λεπτά διαβάσματος, ώστε να επιτρέψετε στον εγκέφαλό σας να απορροφήσει τις καινούριες πληροφορίες. Φροντίστε να κοιμηθείτε καλά το προηγούμενο βράδυ, γιατί ο εγκέφαλος αφομοιώνει στον ύπνο όσες πληροφορίες σύλλεξε. Πριν την εξέταση κάντε μία βόλτα.

Έρευνες έχουν δείξει ότι 10 με 20 λεπτά άσκησης πριν την εξέταση, ενισχύουν την δύναμη και την μνήμη του εγκεφάλου. Κατά την διάρκεια της προετοιμασίας, φροντίστε να λαμβάνετε συμπληρώματα διατροφής, ειδικά σχεδιασμένα για την ενίσχυση της μνήμης. Φροντίστε να τηρείτε μία διατροφή πλούσια σε βιταμίνες, μέταλλα αλλά και Ω-3 λιπαρά. Πριν την εξέταση φάτε λίγη σοκολάτα. Καταναλώστε ξηρούς καρπούς. Μπορεί οι πανελλήνιες να απαιτούν έξτρα ενίσχυση της μνήμης, παρόλα αυτά όμως θα πρέπει πάντα να φροντίζουμε η μνήμη μας να είναι δυνατή και γερή!

Οι καθημερινές μας συνήθειες αλλά και η διατροφή που ακολουθούμε είναι οι κύριοι παράγοντες που μπορούν να ενισχύσουν την μνήμη μας σε καθημερινή βάση!